Primark haul

Dusssss…ik shopte. Het plan was er om niet te winkelen tot mijn bankrekening weer was aangevuld na een zomer vol met reisjes. Ik ben halverwege geraakt? Er stond een Primark in de weg. Mijn ouders gingen voor een weekje naar Nederland. Robby en ik mochten de laatste dagen naar daar afzakken omdat we geen school hadden (yes). We gingen een dagje naar Haarlem. En de volgende dag weer naar huis, via Hoofddorp. Het lief en ik zijn allebei grote Primark-o-fielen. Dus er moest en zou geshopt worden. Ik heb het eigenlijk nog vrij bescheiden gehouden. Je zou zijn tas eens moeten zien. Goed, bij deze dus, in de hoop dat het mijn drang om steeds nieuwe kleren te kopen wat zal intomen: een blog waarop ik nieuwe aankopen bij zal houden.

grijze lightweight top (€6); witte canvassneakers (€7); nepleren totebag met gouden studs (€12) metallic navaho print sweater (€14); zwart topje met gouden bolletjes (€10); legerprint skinny jeans (€17)
 

Die ene lichtgrijze top moest ik echt kopen. Ik had hem eerst in mijn tas gegooid omdat hij er gewoon zo damn comfy uitzag. En toen deed ik hem aan boven de legerprint skinny en dat zag er geweldig uit. Ik koop normaal altijd de minder zware canvas sneakers. Maar die stinken echt als de pest na een maand of 2. Ik hoop dat deze witte minder snel de geur van de dood met zich mee zullen dragen. De tas lijkt mij ideaal om snel mee te nemen wanneer ik les heb. Er past gemakkelijk een A4 cursusje in. Ideaal dus. Die trui doet mij denken aan een kerstbal. En hij zit goed. Ook al is hij eigenlijk een beetje lelijk, toch vind ik hem leuk. Dat topje met de gouden bolletjes is zo doorschijnend. Waarom zijn zoveel kledingstukken tegenwoordig quasi transparant? Ik snap het soms echt niet. Maar ik kon toch niet weerstaan omdat hij simpel, maar toch classy is. De legerprint broek had ik online op het Girlscene forum gezien en op slag beslist dat ik die ging kopen. Hij gaat perfect met botjes maar ook met sneakers, hakken. Over hakken trouwens. Hoe hoog zijn al die hakken van de Primark? Ik had graag nog een paar simpele zwarte hakken gekocht, maar alles was daar een 10 cm hoog. Ik zie mij er nog niet direct op waggelen. Zonde.

Dus dat is alles. Het valt op zich wel mee. Ik had het eigenlijk niet mogen doen, maar ik ben oh zo blij met al mijn aankopen, dus ja. PECH.

Follow my blog with Bloglovin

Leave a Reply

