OOTD

Het is nieuw en het moet gedragen worden. Al is het maar voor eventjes, want daarna is het terug sweatpants aangezien ik paperde vandaag! Ik  heb precies tonnen papers en groepswerken dit semester. Ik ben dus van plan om deze week alvast 1 paper volledig te schrijven. Misschien zelfs gewoon eentje elke week. En dan blijft er nog genoeg tijd over voor mijn bachelorpaper over de invloed van Yohji Yamamoto in Europa. Maar deze week is er eentje aan de beurt voor Cultuurgeschiedenis. We moesten een onderwerp zoeken in verband met institutionalisering van cultuur. Nu ben ik dus aan het schrijven over het begin van de haute couture. Best wel interessant, maar helaas ook wel moeilijk om deftige informatie te vinden, plus de opdracht is niet gans duidelijk, maar bon.

Jasje Jovonna London (van bij Lily in Mechelen); Shirt Primark; Broek Primark (LIEFDE); Riem YSL vintage;Schoenen Primark; Tas Primark; Armband Valencia (kleine winkel); nep Casio horloge rommelmarkt;

6 thoughts on “OOTD

  1. Wat een leuk outfitje! En wat een super interessante studie! Misschien nog een kleine tip ; in het ModeMuseum van Antwerpen is ook een bibliotheek over mode en kan je dus terecht voor héél veel informatie! De mensen daar zijn ook super vriendelijk en kunnen je ook wel goed helpen 😉 ! Ik heb er mijn stage vorig jar gedaan en ik kan je verzekeren: je vindt er een schat aan informatie!

    • Haha geen probleem! En ja! De bib van het ModeMuseum is echt ongelofelijk goed! Vorig jaar had ik een paper over hoeden en die vrouw heeft mij toen ZO goed geholpen. En tis daar nog mooi ook.

Leave a Reply

