Verslaafd

Dit is zo irrelevant. Het is verschrikkelijk. Ik ben verslaafd. Zaterdag ontdekte ik het spel. Nu is mijn boerderij al enorm gegroeid. Ik hou van dit spel. Ik weet niet waarom. Ik ben normaal helemaal geen fan van die Farmville-toestanden. Maar ik vind dit echt leuk. Ik merk dat ik soms zelfs tijd zit te doden tot mijn graan eindelijk gegroeid is. Is je vrije tijd je lief, klik dan niet op de link. Maar als je wel eens van een spelletje houdt (lees: sleep is for the weak), hier is BIG FARM! Qua grootte valt mijn boerderij eigenlijk nog wel mee. Ik heb vooral moeite om alles mooi geplaatst te krijgen zodat al mijn werklui gelukkig blijven en er genoeg plek is voor vernieuwingen. Oh en er is altijd geld tekort, maar dat lijkt wel een constante in mijn leven…

Leave a Reply

