Donut

Ik wou deze post niet schrijven. Echt niet. Hoewel ik eerst wat enthousiasme kreeg van mijn vriendje toen ik zei dat ik ging bloggen, veranderde dat al snel in gelach wanneer ik enkele onderwerpen opsomde waarover ik zou schrijven. Hij schakelde onmiddellijk over op een raar stemmetje:

“Hallo, ik ben Lise. En DIT is mijn haardonut! Daarmee maak ik hele grote dotjes in mijn haar. Leuk hé!!!”

En wat het extra stom maakt, is dat hij daar ook alles mee gezegd heeft wat ik erover kan schrijven. Ja, mijn haardonut maakt dotjes. Iets anders kan dat ding niet. Hij was zeer cheap, 1,5 euro ofzo (PRIMARK). Bij de H&M hebben ze er ook, die zijn 2,5euro geloof ik. Het werkt echt goed. Ik ben telkens weer verbaasd hoe snel ik een mooie dot heb. Terwijl ik zonder donut vaak toch een poging of twee nodig heb om er ne schone in te krijgen. Het liefst van al maak ik van die messy buns. Alleen ben ik een beetje panisch over het feit dat er misschien een beetje donut zichtbaar is. Ik voel echt honderd keer aan mijn haar of alles nog bedekt is. Maar dat is het enige waar ik mij dan druk over maak. Dus ja. Haardonut. Aanrader.

2 thoughts on “Donut

    • Aaah, ik weet het. Ik moet echt nog wat werken aan mijn artikels. Ik heb nog geen statief (dringend één halen dus). Mijn vriendje wilt jammer genoeg niet altijd het slachtoffer zijn om mijn foto’s te nemen. Haha

Leave a Reply

