Thee

Ik hou heel erg van thee. Warm of koud, maakt niet uit. Een paar weekend geleden was ik in Keulen om een museum te gaan bezoeken. Ik kon voor school op uitstap naar het Ludwig Museum van moderne kunst. Maar mijn ouders en ik dachten er ineens een dagje winkelen aan te verbinden. Dus ik bracht de voormiddag door tussen de kunstwerken, en de namiddag in de winkels. Ideaal.

Ik stap altijd graag eens binnen bij de drogist. Ik weet niet meer exact welke het juist was, ik wil DM zeggen. Maar daar zag ik dus Adventsthee van het merk Alnatura. Jongens, ideaaaaaal. Normaal koop ik altijd van die chocolaatjes, liefst dan nog met een cartoonfiguurtje erop. Vorig jaar was het Hello Kitty. Maar die zijn helemaal niet lekker. Dit is veel beter. (Al zag ik die adventskalender met mini-nagellakjes van Ciaté ook wel zitten, amai!) Het kostte geloof ik 2.95 euro. Helemaal niet veel dus voor een maand theeplezier.

Het is een hele goeie mengeling van smaken. Zo is er een Chai thee voor 3 december. 7 December krijgt energie thee. Op 18 december is het tijd voor venkelthee. 19 december? SWEET CHILI THEE (hier kijk ik enorm naar uit). 22 December smaakt naar pepermunt thee.

Aaah, nu is het gewoon nog wachten op december. Ik kijk er echt naar uit. Jammer dat ik er geen twee kocht, anders was het ook advent in november.

2 thoughts on “Thee

Leave a Reply

