Juwelen

Ik draag tegenwoordig niet zo vaak meer juwelen. Ik moet mijzelf bijna dwingen voor ik de deur uitga af en toe eens een ketting of een oorbel of twee aan te doen… Raar want vroeger kon ik de deur niet uit zonder iets rond mijn polsen of in mijn oren. Misschien is het omdat ik nu liever mijn outfit een soort van statement laat maken in plaats van mijn juwelen. Ik vind het ook makkelijker om in de zomer bij een simpel topje en shortje iets te zoeken dan nu bij een gecompliceerde laagjesmix. Anyway… als ik iets aandoe, is het waarschijnlijk één van deze dingen.

Deze ring draag ik elke dag. Mijn vriendje gaf die aan me voor mijn verjaardag. Stel je voor… Spaans strand, donkere hemel vol met sterren, een dekentje, wijn, hapjes, en deze ring. Haha, ja… ik heb geluk 😉

Deze ketting komt van de Primark in Londen. Ik vind hem superleuk, maar hij is helaas wat moeilijk te combineren.

Deze oorbelletjes kreeg ik van mijn grootmoeder. Ik vind ze echt zooooooooo leuk. Die zijn echt exact wat ik leuk vind.

Nog een vroegtijdig erfstuk van de grootmoeder.

Deze vind ik leuk om af en toe eens te dragen, liefst bij hele stoere kleren. Deze komt uit de h&m. Er waren er twee, maar een vriendin en ik wilden er allebei maar eentje dus dat kwam mooi uit.

Toen ik vorig jaar voor mijn mama’s verjaardag in de Six aan het rondkijken was, kon ik het niet laten om voor mijzelf dit exemplaartje mee te pakken.

Deze knappe dingetjes komen uit een museumshop in Madrid. Serieus… wie had gedacht dat een aztekenmuseum zo’n leuke speldjes zou hebben!

Deze komt ook uit Madrid. Een nep-casio van de rommelmarkt voor een spetterende 2 euro. En hij werkt nog ook!

2 thoughts on “Juwelen

Leave a Reply

