Out with the old, in with the new

Noodzakelijk kwaad wanneer je graag met make-up bezig bent, is gezichtsreiniger. Ik haat het hele proces ervan. Ik ga eerlijk zijn, vaak vergeet ik het. Vooral mascara eraf halen vind ik verschrikkelijk. Op vakantie gebruik ik doekjes en dan gaat het altijd goed. Maar gewoon voor elke dag doe ik het gewoon niet graag. (Alvast sorry voor de verschrikkelijke foto’s. Het was nog een beetje donker, dus ik had er maar een spotje opgezet. Nu zien ze er gewoon eng uit.)

Ik had een tijdje geleden de Demak’Up reinigingsmelk en tonic gekocht. Wel, de reinigingsmelk werkte heel goed. Maar ik was hem echt beu na een tijd. Op je gezicht blijft nog zo een plakkerig, vettig laagje achter en dat vind ik niet fijn. De tonic daarentegen vond ik super! Zo verfrissend en ik had echt het gevoel dat hij deed wat hij moest doen. Mijn gezicht voelde goed en ik denk zelfs dat het wat roodheid wegnam.

Maar nu had ik dus een nieuwe nodig. En we kregen net die week een nieuwsbriefje van de Yves Rocher binnen waarmee je korting kreeg op een gezichtsreiniger. Van  ongeveer 7 euro ging hij naar 3,5. Tja, dan testen we dat Purbleuet reinigingswater maar. En hij valt tot nu toe heel goed mee. Omdat het geen echte melk is, maar eerder een gel blijft er niks achter van raar laagje. Het is erg verfrissend en haalt zo goed als alles er snel af. Plus het ruikt best lekker, naar korenbloemen. Ik ben zeer blij met deze aankoop.

Ik hoef geen hele chique, dure gezichtsreiniger. Als het doet wat het moet, dan is dat oké voor mij. Maar ik zou toch graag een nieuwe tonic kopen. Ik had ergens gelezen dat die van Lush zeer goed is, Eau Roma… Maar ik weet het nog niet. Als iemand tips heeft voor een goeie tonic? Schrijf maar neer!

One thought on “Out with the old, in with the new

  1. Ik hoef ook geen overprised gezichtsreiniger. Ik gebruik wel altijd reinigersdoekjes en voor mijn ogen gebruik ik momenteel een product van Nuxe. Deze is wel zéér prijzig maar kreeg ik gratis bij de eerste deautybox dus dat scheelde wel…

Leave a Reply

