Think Twice Sale!

Vintage winkel Think Twice maakte hun rekken leeg voor de nieuwe collectie, en daar hoorde een sale bij. Mijn vriendinnen en ik besloten het erop te wagen om te wachten op de voorlaatste dag van de uitverkoop. ALLES AAN 1 EURO! Waarschijnlijk waren er al enkele pareltjes uit toen alles aan halve prijs, 4 euro, 3 euro, 2 euro verkocht werd, maar we vonden toch nog enkele dingetjes.

Ik ben zeer blij met dit leuke hemdje. Het is ook lekker zacht en niet pluizig ofzo. En het patroontje is ook tof!

Dan deze vest. Het is een beetje zoeken om hem te combineren, want soms ziet hij er veel te oma-achtig uit. Maar ik denk dat dat nog wel zal lukken. Misschien moet ik de knopen vervangen, hoewel die net heel mooi zijn. Maar het draagt wel heel hard bij tot de grannylook.

En tenslotte dit rokje. Ik was de avond ervoor op deze blogpost gestoten. Nu was ik compleet weg van het jurkje dat ze draagt. Maar ja… vintage. De kans is klein. Dit rokje helpt de pijn toch een beetje te verzachten ;). Momenteel nog veel te lang (over mijn knieën) en niet zo leuk. Maar ik ben van plan het dit weekend in te korten.

Leave a Reply

