Op jacht

Ik ben op jacht! Ik zou graag dit weekend mijn kleedje voor nieuwjaar bestellen. Maar ik vind hét kleedje niet. Tot nu toe heb ik deze al gevonden

gina_dress_bottle_green_velvet_front__91224

Deze groene van Motel. Het is echt een prachtige kleur. En lijkt me ook niet te koud om mee uit te gaan.25101986-04

Een cremekleurig jurkje van Forever 21. Heel simpel, maar classy (en budgetvriendelijk). (Update: Onee, niet langer verkrijgbaar… 😦 )

Of ga ik een totaal andere kant op en kies ik voor een simpel topje met:

12Q62KBLK_normalDeze sequin legging? Waaaaaauw. Ik vind hem echt prachtig. Het is niet waar ik normaal voor zou gaan op Oudjaar, maar tegenwoordig ben ik sowieso al meer into broeken dan rokjes en kleedjes. En feestelijk is hij in elk geval!

Ik weet het echt nog niet. Maar dit weekend moet ik beslissen. Als je nog ideetjes hebt, commenten maar!

3 thoughts on “Op jacht

Leave a Reply

