Maybelline SuperStay 24h foundation

Tussen het paperen door, onder de rubriek: ben ik dom ofzo, even een foundation review. Ik was al heel de tijd aan het denken: waarover kan ik bloggen, ik moet nieuwe dingen kopen want ik wil bloggen … enzovoort. En plots besefte ik dat ik vorige week in de Di een nieuwe foundation was gaan halen. DOM! Ik was het compleet vergeten.

Na enkele reviews te hebben gelezen, dacht ik dat de Maybelline Superstay 24h foundation wel eens een goeie zou kunnen zijn voor mij. Heel dekkend voor mijn rode wangetjes (in de winter zéér welkom). Al heeft hij wel het nadeel dat hij wat stroever werkt wanneer je huid wat droog is. Dus goed hydrateren is de boodschap in combinatie met deze foundation. Hij blijft echt heerlijk lang zitten. Ik krijg nog steeds rode wangen ermee, maar dat zal altijd wel zo blijven.

IMG_4490

Qua consistentie is hij niet superdik, maar ook helemaal niet lopend. Het is gewoon een leuke foundation om mee te werken. Je moet hem goed uitsmeren. Het is geen foundation die je er gewoon even inwrijft met een half oog op de spiegel. Maar hij geeft wel een heerlijk, bijna flawless effect. I like.

Hij kostte normaal bijna 14 euro, maar dankzij een bonnetje kocht ik hem voor 11,50 euro. Altijd mooi meegenomen.

IMG_4494

One thought on “Maybelline SuperStay 24h foundation

  1. Klinkt erg goed! wat heb jij trouwens een leuke blog. Volgens mij volg ik je nog niet. Heb je ook bloglovin? Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

Leave a Reply

