Nieuw! – Catrice

Ik liep vrijdagavond op weg naar de trein langs het Kruidvat en voor ik het wist stond ik terug buiten met twee nieuwe make-upjes. Oeps. De Catrice Eyebrow Set en Catrice Prime and Fine Smoothing Refiner maken vanaf nu deel uit van mijn kleine collectie. Tja, je kan niet op tegen budget. En Catrice is, naar mijn mening, de queen van budget. De Eyebrow Set kost 3,99 euro en de primer kost 4,99.

DSCN8441

Ik heb eigenlijk vrij goede wenkbrauwen, maar ik zou ze graag iets meer gedefinieerd zien. Benieuwd of deze poeders daarvoor gaan zorgen! Zoals je ziet zijn er twee kleuren een hele lichte en een iets donkere. Het licht is een beetje raar op deze foto. Ze zijn in het echt een beetje donkerder. Er zitten 2 tools bij. Een tweezer en borsteltje met aan de andere kant een penseeltje. En het werkt zo leuk. Ik durf nog niet té hard gaan (zal nog wel komen). Maar ik vind het effect best leuk. Ik heb vrij ronde wenkbrauwen en hiermee maak ik ze een beetje hoekiger.

DSCN8443

Aan de primer was ook nood, zeker met de feestdagen in zicht. Deze is lichtroze. Ik heb hem vandaag voor de eerste keer gebruikt. Hij voelde helemaal anders aan dan ik had verwacht. Hij is hard en tegelijk een beetje schuimig. Vreemd! Hij maakt je huid lekker glad en klaar voor een laagje foundation. Make-up blijft langer goed zitten en smeert er ook nog een beetje makkelijker over uit. Eigenlijk is het echt een goed product. Zeker voor die prijs! DSCN8444Dus ik ben zeer blij met mijn twee impulsaankopen! Misschien moet ik volgende keer niet zo snel het Kruidvat binnen stappen, maar ja. Het ging goed dit keer! 😀

Leave a Reply

