Personal update vol excuusjes!

Ik post niet zo vaak als ik zou willen tegenwoordig. School houdt me erg bezig momenteel. Het is nu de laatste week voor de kerstvakantie. Op vrijdag heb ik al één examen, van Cultural Policy. En uiteraard ben ik zo stom geweest om de dag ervoor vol te proppen met activiteiten. Ik had me als vrijwilliger opgegeven in Museum M om mee kerstkaartjes te maken met bezoekers. En dan ‘s avonds ga ik naar een kerstfeestje op het kot van Robby. Het gaat sowieso superleuk zijn, maar ik ga me waarschijnlijk na een tijdje moeten terugtrekken op zijn kamer om nog wat te studeren. Zonde…

 

Ik heb ook nog twee papers die ik graag had afgewerkt voor de kerstvakantie, maar dat zie ik helaas niet goedkomen. Gelukkig is de deadline pas in de tweede week van januari. Dus daarom weinig updates. Ik heb wel ideetjes en dingen waarover ik zou willen posten. Maar ik blijf het uitstellen omdat ik het zo druk heb nu. Sorry 😦

Buiten dat studeren om vierden Robby en ik op maandag dat we twee jaar samen zijn… door de hele dag samen te studeren. Hoezee. Hij kookte ook nog voor mij.  ‘s Avonds gingen we met vrienden naar de kerstmarkt en dan naar een feestje van een radioprogramma. Dat was dus wel geslaagd.

Ik heb vorig weekend ook eindelijk mijn nieuwjaarskleedje gaan halen. Ik hoop dit weekend er een postje over te kunnen maken (het hangt thuis!). En dan zaterdagavond bestelde ik zeer impulsief ook nieuwe botjes op Boohoo. Oeps. Dus dat komt er nog aan. Hopelijk tot snel!!

Leave a Reply

