Nieuw!

Ik bestelde vorige zaterdagavond heel impulsief nieuwe schoenen. Ik zat wat rond te kijken op verschillende sites. En plots vond ik mooie bruine botjes op Boohoo. Afgeprijsd van 45 euro naar 30 euro. En hé, wat was dat? Geen shipping? Tja… ze zouden snel van mij zijn.

Vrijdag kwamen ze al aan. En hoewel ik schrik had gekregen door de vele negatieve comments op de facebook pagina van Boohoo (kleren met vlekken, zeer moeilijk terugsturen en nog moeilijker om dan je geld terug te krijgen), waren ze perfect. Het zijn mooie schoenen. En ze lopen heerlijk!

Ik kan niet wachten om ze te dragen! Al zal het moeten wachten tot de kerstfeestjes want vanaf nu is mijn dagelijkse uniform zeer pyjama-achtig.

IMG_4505 IMG_4506 IMG_4507

2 thoughts on “Nieuw!

Leave a Reply

