Serietijd

Ik zit op kot, maar ik heb geen tv. Om toch een beetje het tv-gevoel te krijgen kijk ik, zoals veel mensen tegenwoordig denk ik, series online. Vaak gewoon ‘s middags tijdens het eten. Nee, dat is niet gezond, maar wat moet je anders doen?

page

Afbeeldingen via Fanpop, Disney Dreaming, Flickr, YouTube , Wikipedia

Dit zijn helaas enkel maar mijn huidige favorieten. Daar komt dan nog een deel series bij. Soms eet ik dan uiteraard erg lang.

Dus we zullen bovenaan beginnen met The Lying Game. Deze is bijna een jaar weggeweest en komt nu 2 januari in de VS weer op het kleine scherm. Ik hou van deze serie. Het zit zo leuk in elkaar. I love it. Het zit vol met intriges en leugens en mysterie, maar ook romances komen aan bod. En daarbovenop dragen ze nog eens geweldige kledij. Serieus, wat kan je nog meer willen?

Pretty Little Liars is van de zelfde makers als The Lying Game. Eigenlijk is alles wat ik leuk vind aan The Lying Game ook van toepassing op Pretty Little Liars.

Emily Owens M.D. is een doktersserie. Ik heb een hekel aan doktersseries. Ik weet niet waarom, maar ik kan er gewoon niet tegen. Maar Emily Owens M.D. is een ander verhaal. Het valt niet uit te leggen waarom ik dit leuk vind, maar ik was al verkocht na deze korte promo.

Freaks and Geeks heb ik net helemaal uitgekeken. Het is een serie uit het einde van de jaren 90 die zich afspeelt in de jaren 80. Helaas liep hij maar één  seizoen, maar misschien is het deels ook het feit dat het plots gestopt is, wat het zo leuk maakt. Ook zeer leuk bij het kijken van deze serie is hoe zo veel van die acteurs nu nog steeds meedraaien. Zelfs de mensen met bijrollen zijn nu echt bekende acteurs. (Oh en mmm James Franco)

Freaks-and-Geeks-freaks-and-geeks-708313_1024_768

via Fanpop

En dan tenslotte de serie waar ik gisteren (EINDELIJK) aan begonnen ben: Game of Thrones. Ik zit mij nog steeds doorheen het eerste boek te ploeteren (een beetje over de helft nu). Oorspronkelijk ging ik wachten met de serie tot ik het boek uitgelezen had, maar ik kon niet meer wachten. En ik ben blij dat ik gekraakt ben. Prachtige serie met afleveringen van 1 uur (!). Zeker een aanrader als je nog niet kijkt.

One thought on “Serietijd

  1. Ik ben ooit begonnen aan Pretty Little Liars, en vond het zooo spannend! Toen is het erbij ingeschoten en heb ik het na 8 afleveringen niet meer gekeken. Moet het echt weer oppakken! En vervolgens aan The Lying Game beginnen 🙂

Leave a Reply

