Kerstkado’s

Met gisteren het laatste kerstfeestje te vieren, is het eindelijk tijd om alle pakjes te tonen!

Een maand geleden al kreeg ik van mijn ouders en grootouders een tablet. Ze vonden het zonde hem zo lang bij te houden terwijl ik er dan nog heel veel plezier van zou hebben om lessen te noteren en in de bib te zitten. Groot gelijk! Dus ik kreeg hem dan al. Het is een heerlijk ding van Medion. Momenteel speel ik er vooral spelletjes op, maar aangezien mijn laptop niet meer zonder een stekker in zijn nabijheid kan werken, is het ideaal wanneer ik gewoon ergens even wil werken aan dingen voor school of de blog. Dan moet ik niet meer zeulen met mijn loodzware laptop008Maar mijn grootouders vonden het toch zonde om me dan op kerstavond niets te kunnen geven. Dus ze kochten voor mij deze botjes. Ze kwamen al eerder voorbij in een post. Nu heb ik ze eindelijk een dag kunnen dragen. Ze zitten heerlijk! Ik ben er heel blij mee. Deze kwamen van boohoo.com.

IMG_4505En plots, om een onverklaarbare reden was al mijn parfum bijna in één week op. Echt een stuk of vier flesjes waren na elkaar leeg. Ik snap niet hoe het kwam. Maar ik had dus enkel nog van die kleine dingen over die ik ooit in het Kruidvat of de Yves Rocher kocht. Nu, die ruiken best goed, maar ik vind dat de geur heel snel verdwijnt. Gelukkig kwamen de ouders tot de rescue en kreeg ik van hen Nuit van Hugo Boss.

009En gisteren was het dan kerstfeest bij Robby thuis. Van zijn mama kreeg ik een aantal soorten heerlijke thee (ik drink ervan as we speak). En deze supertoffe tas met een hertje op. I like, I like

001En van zijn zus kreeg ik deze twee palettes van de Primark. Na ze op verschillende blogs te hebben gezien, had ik telkens in de Primark zitten uitkijken naar deze, maar ik vond ze nooit. EN NU HEB IK ZE. Haha. Zeer blij hiermee! Ik hoop er één van de dagen nog een look mee te maken om online te zetten. Alleen moet ik dan nog iemand zoeken die fotograaf wilt spelen.

IMG_4510

IMG_4516

IMG_4513

 

7 thoughts on “Kerstkado’s

  1. Wat een leuke cadeautjes! Ik zag die palettes een tijdje geleden liggen en toen nam ik ze niet mee, nu denk ik dat ik ze de volgende keer toch maar meeneem nu ik jouw foto’s zo zie.

Leave a Reply

