I wish #2

Dit keer een meer thematische wishlist. Van de vorige heb ik enkel de bril kunnen afkruisen, jammer genoeg. (Nu vraag ik me af waarom ik eigenlijk nooit een blogpost gemaakt heb over mijn nieuwe bril… Gek) Anyway, momenteel kijk ik telkens op webshops naar van die puffer vests. Ik weet niet goed hoe ik ze in het Nederlands moet noemen. Het is dus zo een mouwloze vest liefst nog met Michelin-mannetje neigingen. Vroeger had ik er een hekel aan, maar nu wil ik er plots eentje. Als de solden goed op gang zijn gekomen, ga ik toch even aan deze craving toegeven. Hierbij dus mijn favorieten tot nu toe. Ik wil liefst een redelijk eenvoudige (zonder patroon) omdat het me al een ramp lijkt om te combineren.

puffy

1. Asos van het merk Bellfield

2. Missguided

3. Forever 21

 

 

7 thoughts on “I wish #2

Leave a Reply

