In de virtuele winkelmand

Kan het een haul worden genoemd wanneer het maar over één ding gaat? En wanneer het technisch gezien nog niet in mijn bezit is? Gewoon uit enthousiasme voor mijn impulsieve aankoop met de centjes van mijn vriendje. Onverwachte kadootjes zijn toch nog het fijnste hoor.

Mijn haar is niet in superslechte staat, maar ik probeer toch wat aankopen te doen die het wat beter maken. Het is het type dik, vaak warrig, soms pluizig en momenteel eindelijk glanzend dankzij enkele nieuwe producten, waarover ik dringend ook eens zou moeten schrijven.

Maar dus… de beste oplossing hiervoor leek mij een nieuwe borstel? Vandaar belandde de Tangle Teezer via de Beautybay site vanavond in mijn virtuele winkelmand. Dit speciale borsteltje is ontwikkeld door Britse kapper Shaun P. Hij zou heel goed zijn in haren ontwarren.  Ik heb de original variant besteld, in een knalroze kleur. Hij is er ook nog in het oranje, paars met glitter en allerlei speciale varianten. Knalroze vond ik het fijnste!

Nu nog wachten!

tate0001u_1_m

Beautybay

 

3 thoughts on “In de virtuele winkelmand

Leave a Reply

