Nieuw! – Voor glanzend haar

Gsmfoto’s? Mét een instagramfilter? So scandalous! Vergeef me alsjeblieft mijn luiheid op gebied van foto’s, maar ik wou deze post toch even online krijgen, ook al is het blok.

De week voor de feestdagen was ik normaal gezien van plan om even naar de kapper te gaan. Helaas kwam ik er niet toe (lees: ben ik het compleet vergeten tot de dag voor Kerst). Toen keek ik naar mijn warrig, pluizig hoopje haar, en dacht ik nee… dit is geen feestcoupe. Een uitgebreide was- en verzorgingsbeurt later had het nog niet echt die après-kapper shine waarnaar ik verlangde. Dus dan laat je de shoppende ouders ook maar even los op de haarproductafdeling.

Mama had even raad gevraagd aan één van de werknemers en was teruggekomen met dit product van Schwarzkopf.

De Gliss Kur Hair Repair Liquid Silk Gloss Anti-klit Spray.

Je moet even schudden zodat de beide laagjes in het flesje mengen, dan over je (handdoek)droge haar sprayen. Et voila. Glanzend après-kapper haar.

Ik heb hier dus niks meer over te zeggen hé. Het is een geweldig product. Het geeft glans, zorgt ervoor dat je makkelijker door je haar kamt. En omdat ik haar heb dat niet snel vet wordt, is er op dat vlak ook geen enkel probleem.  En voor ongeveer 7 euro is dit dus ideaal voor mensen die kappersbeurten liever uitstellen… maar dan met glans.

0afd9196573a11e29c2822000a1fbe4c_7

4c0fcf14573a11e2a5d622000a1e94d6_7

 

4 thoughts on “Nieuw! – Voor glanzend haar

  1. Aah glanzend haar vind ik altijd zo mooi! Klinkt als een fijn product. Op dit moment gebruik ik een olie die niet zo heel vet is voor mijn haar, maar wel verzorgend en die laat mijn lokken ook glanzen 😀

  2. Ik gebruik ( lees: heb) al twee jaar de gele variant hiervan. Volgens mij is het verschil in die varianten zelfs onbestaande… Ben er op zich ook wel blij mee maar toch blijft het gewoon olie dat je je op je haar sprayt, gevolg:snel vet, gevolg: snel wassen.. Veel succes met je blok.

Leave a Reply

