Insta-om-de-paar-weken #1

d86a5260535011e2aacd22000a1f932c_7-horz-vert

Gelukskoekjes gemaakt – Vuurwerkje – Dikke kat
Weapons of choice – Potvolthee -Maltesers

Deze week heb ik een zielige hoeveelheid aan foto’s voor jullie. Ik ga het op de blok steken, nog maar eens.

Nieuwjaar vierde ik met vrienden in Leuven. We gingen Chinees bestellen, dus het leek mij wel tof om gelukskoekjes te maken voor iedereen. Zelfs met de hulp van mama was het een überfail. Ze smaakten niet eens zo lekker, en zagen er niet uit. Het idee werd gelukkig wel geapprecieerd. Vlak na het aftellen gingen we die avond wat vuurwerk kijken. De dikke kat werd de volgende dag uit het raam van mijn kot gespot. Er zat er nog eentje bij die mogelijk nog dikker was, maar daar heb ik dus geen foto van. De krulletjes zijn van mijn vriendje.

Dan op de onderste rij zien jullie mijn dikste vrienden momenteel. Markeerstiften, een grote pot fotogenieke thee, en snoepjes die mijn mama af en toe brengt. Zo zal het mijn leven er nog wel een paar weken uitzien dus.

2 thoughts on “Insta-om-de-paar-weken #1

Leave a Reply

