Onyx Peel-off masker

Niks heerlijker dan af en toe eens een maskertje om te ontspannen. Toen ik vorige week in de Action was heb ik er drie van het merk Onyx meegenomen. Na een lange dag studeren leek het mij leuk even pauze te nemen met een gezichtsmasker. Ik koos voor het peel-off masker voor normale tot vette huid met komkommer. Deze maskertjes van bij de Action kosten 0,79 euro. Daarvoor heb je er twee want je kan de verpakking doormidden scheuren. 0.79 euro gedeeld door twee is… 39,5 cent. Ik hoef je daarbij alvast niet te vertellen dat je geen wonderen moet verwachten, toch?

2013-01-04 23.06.53

Het masker belooft een zachte peeling van oude huid, voor een frisser gezicht. Onzuiverheden en dode cellen worden verwijderd en de huid wordt gereinigd. Tja, dat kunnen we wel eens gebruiken!

2013-01-10 18.26.41

Ik las op voorhand al enkele reviews. Hoewel er staat op de verpakking om het masker dun aan te brengen, ga ik het toch iets dikker doen, want het gaat er blijkbaar slecht af.

Het is roze en plakkerig. Ik had al gelezen dat het stonk. Ik dacht, bwa hoe erg kan het zijn. Het is neusprikkelend, ogentranend erg. Het ruikt naar toiletschoonmaakmiddel. Serieus. Als je een verstopte neus hebt, is het het proberen waard, maar anders zou ik het al afraden voor de geur alleen al. Bah, lang geleden dat ik nog zo’n stinkend beautyproduct ben tegengekomen. Die geur gaat gelukkig wel weg na een paar minuten (but will forever hunt your mind.) Het is ook gewoon doorschijnend op je gezicht. Ik vind gekleurde maskertjes leuker, voor een extra maskergevoel.

Picture0708

Bon, en dan het verdict. Al na vijf minuten was het heel irritant trekkerig op sommige plekken, wat wel te verwachten is bij een peel-off masker. Maar op andere plekken was het dan nog compleet mushy, nat. Helaas doet het niks voor uw huid. Het is niet beter, maar ik moet wel zeggen, het is ook niet slechter. Dat is toch al één pluspunt.  Ik weet nu in elk geval al dat ik eens een deftig peel-off masker moet kopen want ik HOU ervan om dat ding van mijn gezicht de pulken. Jongens, ik ben precies een slang. Ik heb al spijt dat ik dit masker niet opdeed toen mijn vriendje hier was, want die zou zo gedegouteerd geweest zijn. Hilarisch. Als je vijf minuten u wilt amuseren is het een aanrader. Maar persoonlijk denk ik dat het beter is uw 79 cent aan iets anders te geven, zoals een chocoladereep.

One thought on “Onyx Peel-off masker

Leave a Reply

