Wanten

Kerst twee jaar geleden

Kerst twee jaar geleden

Hebben jullie het weerbericht al bekeken? Het wordt dus inderdaad weer kouder. Ik begon deze ‘winter’ net gewoon te worden. Maar lap, het gaat weer vriezen. Ik ben een koukleum, dus so not looking forward to this. Alhoewel ik wel heel graag even in de sneeuw zou willen spelen, want dat is er dit jaar nog niet van gekomen. (Dit weekend zou het hier nog eens sneeuwen blijkbaar? Ik ben niet zeker.)

Maar goed… mijn handschoenen waren stuk. En alle oudere die ik had liggen vond ik echt niet mooi meer. Ik was precies toch niet zo’n grote koukleum dat ik liever lelijke handschoenen aandeed dan kou te lijden. All in the name of fashion zeker? Met de solden kon ik mij echt niet meer bedwingen. Ik had een paar weken geleden in de Inno al een paar wanten  van Dents zien liggen die mij ideaal leken. Dents is een Brits merk dat al sinds de 18de eeuw bestaat. Ze maken vooral leren handschoenen. Nu hebben ze ook handtassen en portefeuilles en nog andere zaken.En toen ik plots een telefoontje kreeg van mijn solden-shoppende ouders, gaf ik het ok-signaal uiteindelijk maar (Mijn ouders zijn tegenwoordig echt gewoon shopping enablers). Ze waren -50% en zo gingen ze van 42 euro naar 21 euro. Een koopje aangezien deze van ongelofelijk goede kwaliteit zijn. Misschien niet direct om sneeuwballen mee te rollen, maar ze hebben mij deze week toch al aardig warm gehouden. Ik voel mij alleen een beetje een beer als ik ze draag (ze zijn erg groot), maar wel een fashionable beer.

2013-01-10 15.45.36 2013-01-10 15.46.36

2 thoughts on “Wanten

Leave a Reply

