Insta-om-de-paar-weken

b707eaca62ea11e28c4722000a9f1966_7-horz-vert

Studeren, sneeuw en eten zijn de belangrijkste dingen in mijn leven momenteel. Bovenaan zie je de heeeeeerlijke brownies en chocomelk van Quetzal in Leuven. Donderdag gingen we daarheen om het groepswerk af te sluiten na een knaller van een presentatie. Het was een job well done. Mag ook wel eens. Daaronder het boek van mijn examen van woensdag, met koekjes en koffie uiteraard. Le sigh… Laten we hopen dat ik er eindelijk vanaf ben.

Oh en het sneeuwt, het sneeuwt, het sneeuwt. Voor degenen die het niet zouden gemerkt hebben, of waarbij  niet iedereen via elk mogelijk kanaal elkaar ervan informeert…

Verder nog pretty hair, pretty kettingkje dat ik van mijn ouders kreeg voor nieuwjaar, een kraagje en meer studeren. That’s life!

Sorry dat ik zo saai ben tegenwoordig. Nog twee weken volhouden.

3 thoughts on “Insta-om-de-paar-weken

Leave a Reply

