Day at the museum

IMG_5341

Gisteren had ook Robby gedaan met de examens. We besloten dat een dagtrip wel gepast was. Het werd het Museum voor Natuurwetenschappen en het Legermuseum in Brussel. Outfitfoto’s nemen blijkt moeilijker dan ik eerst dacht. Vooral mijn gezicht in de juiste plooi houden dan. Ook zichtbaar op deze foto’s is hoe enorm dringend ik naar de kapper zou moeten. Er zit echt absoluut geen vorm meer in mijn haar. Laat ik daar deze lesvrije week maar eens verandering in brengen. Alleen heb ik nog geen flauw idee wat ik zou willen.

IMG_5337

One thought on “Day at the museum

Leave a Reply

