Kruidvatkoopjes

Ik heb mij deze week nog eventjes laten gaan in het Kruidvat. Steffi had me laten weten dat de nagellak van Catrice eindelijk 50 procent korting had om plaats te maken voor de lente-collectie. Ik had al twee  lakjes gekocht, toen de kassierster me wees op de make-upkoopjes. 3 bakken overvol met producten van 1 euro tot ongeveer 2,5. En omdat het geen vestiging in een grote stad was, was nog niemand er met zijn vieze vingers in geweest (een groot probleem in steden, amai).

De buit?

  • Catrice The Pinky and the Brain
  • Catrice All You Can Blue
  • Catrice Natural is Calling
  • Essence Lip and cheek cream in Sending You Kisses uit de  Ready for Boarding collectie
  • Catrice Sheer Lip Colour in Soulful uit de SpectaculART collectie

IMG_4625

IMG_4629

De kleur van de Lip and Cheek Cream is compleeeeet fout op deze foto. Ik kreeg het maar niet goed. Denk knalroze in plaats van knalrood. Dit was één van de dingen die ik wel wou proberen, maar op het moment dat de collectie echt in de rekken lag, toch niet echt wou. Nu kon ik het echt niet laten liggen. Ik had niet verwacht dat het op de wangen goed ging gaan, maar eigenlijk vind ik het best wel leuk. Ik heb wel snel teveel opgedaan wat voor een clown effect zorgt. Also, ik vind het een beetje raar hoe mijn wangen hierdoor naar synthetische frambozen ruiken.

IMG_4641

Deze is zoooo sheer. Ik had echt wel iets meer verwacht. Op mijn hand valt het goed mee. Maar op mijn lippen is het enkel een glansje. Jammer. Hij is ook supersnel verdwenen.

IMG_4654

IMG_4660

Hier heb ik de lip and cheek cream op mijn lippen. Op mijn wangen dep ik het eerst (dit is dus teveel, haha). En dan lekker lang uitwrijven. Ik vind het een prachtig roze, lekker meisjesachtig.IMG_4673

IMG_4678

IMG_4683

IMG_4687

Deze vind ik zoooooo leuk. Ik kan niet wachten om hem in de zomer te dragen. Het gekke was, ik had een grijzig lakje op toen ik deze kocht. Eenmaal thuis probeerde ik ze even over die kleur heen. En deze was vrij doorzichtig. Maar op de foto heb ik maar 1 laagje op. En het dekte volledig. Terwijl de blauwe hieronder helemaal dekte over het grijze lakje, en op zichzelf wel twee laagjes nodig had. Maar dat maakt eigenlijk niet uit, want ik doe meestal toch twee laagjes.

IMG_4696

Hier zie je dus dat ene laagje

IMG_4703

En dan deze natural nagellak. Ik vond het mooi in het flesje, maar het is echt niets voor mij. Gelukkig koste deze maar 1 euro, maar ik denk niet dat ik hem vaak zal gebruiken.

One thought on “Kruidvatkoopjes

  1. Die nude vind ik best nog oké ze! Ik vind dat goed als je wel nagellak wilt maar toch niet te veel wil opvallen, ni? En ojee, ik heb na mijn 3 koopjes nagellak er nog 6 gekocht :s ik dacht ‘het is nu of nooit’. Ik neem mij voor om het eerste half jaar geen nieuwe meer te kopen. Ik zal die 6 andere dus ook nog op mijn blog gooien 😀 Pinky and the brain had ik ook nog gezien en overwogen, maar ik ben niet zo rozig, toch niet knal.
    En damn, ik loop die koopjesbakken altijd voorbij he!

Leave a Reply

