I wish

Ik was enkele dagen geleden wat aan het scrollen op U dont need a man. u need a manicure op zoek naar haalbare nail-art ideeën. Inspiratie alom, maar haalbaar? Niet voor mij in elk geval. Maar wat mij opviel waren haar prachtige ringen (klik, klik).

Die zijn onder andere van VERAMEAT. Ik was wat aan het nepshoppen op hun site en had al gauw een winkelmandje ter waarde van 2000 dollar bij elkaar geraapt. Tja, niet voor direct dus. Ik ga in elk geval sparen om er toch eentje van te kopen, en ondertussen uitkijken naar iets goedkopere alternatieven. Het valt wel goed mee met een startprijs van 48 dollar die kan oplopen tot ongeveer 120-170 dollar voor eentje uit een beter materiaal. Maar ja… welke moet ik dan in godsnaam kiezen. Er zijn er echt zoveel leuke! Ik ging eerst linkjes zetten naar degene die ik uitkoos om hier te tonen, maar serieus. Ga is naar heel die site kijken. ZO SCHOON. Tips voor look-a-likes zijn altijd welkom.

verameat

 

 

 

 

One thought on “I wish

Leave a Reply

